Waarom bloggen?



Waarom bloggen?

Om te beginnen stel ik me graag even voor.
Ik ben Heidi, 27 jaar, gelukkig getrouwd met Deniz en sinds kort mama van Kaan.
Zelf heb ik altijd al een passie gehad voor het geschreven woord.

Om mijn vijfde kon ik lezen en sindsdien ben ik niet meer gestopt. Daarnaast schrijf ik ook gedichten, hou ik sinds jaren een dagboek bij en zing ik. Het logische vervolg in deze tijd van digitalisering is dat ik mijn dagboek deel.

Weer een blog zoals er velen zijn wellicht. En ik zou begrijpen als je het niet langer wil lezen. Toch doe ik het vooral voor mezelf  en voor Kaan.

Als kind geboren in de jaren 90, groeide ik op met vriendschap boeken en poëzie's. Ik heb dus veel geschreven herinneringen. Kaan zal echter opgroeien met sociale media. Met een leven waarin alles snel gaat. Daarom wil ik dat deze blog een naslagwerk mag zijn. Voor hem. Voor mij. Voor ons. Zodat ik dit later nog eens kan lezen. En zodat we onze herinneringen levendig houden.

Waarom dan openbaar bloggen en niet verder doen met mijn dagboek? Omdat ik zelf ontzettend graag lees en ontdek. Ik raak telkens weer geïnspireerd door de blogs van anderen en stiekem hoop ik anderen ook te kunnen laten meegenieten van ons leven  Van de ups en downs. Zoals het er echt aan toe gaat.

De blogs zullen zich in het begin snel opvolgen, omdat ik natuurlijk al heel wat heb neergeschreven de afgelopen tijd. Wellicht valt het nadien wat stil. We zullen zien. Hoe dan ook welkom in ons leventje.

Liefs

Heidi, mama van Kaan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

De eerste 40 dagen als moeder.

Borstvoeding: melkproductie verhogen

Brief aan mijn kind: 2,5 jaar Kaan , opnieuw een mijlpaal